استفاده از طرح های زیبا و جدید آیه تابلو فرش وان یکاد در بافت تابلو فرش های ماشینی 700 شانه و 1200 شانه شانه موجب افزایش سفارشات و خرید بیشتر مشتریان در سراسر کشور شده است.

تمامی شرکت ها، برای اینکه فروش بالایی داشته باشند زیباترین طرح ها را برای تولید محصولات استفاده می کنند، اما همانطور که در بازار مشاهده می کنیم، بسیاری از تابلو فرش های موجود زیبایی و رخ خوبی ندارند، دلیل این موضوع چیست؟

انتخاب طرح تابلو فرش ماشینی به خصوص در آیات قرآنی نظیر تابلو فرش وان یکاد خوب و زیبا برای بافت، تنها عامل موثر بر زیبایی و جلوه تابلو فرش نیست، هر شرکتی یک پالت رنگی خاص دارد که باید طرح های انتخابی خود را به گونه ای مدیریت نماید که با پالت رنگی اش تناسب داشته باشد، علاوه بر آن نوع نخ و کیفیت بافت دستگاه هم بر زیبایی هرچه بیشتر تابلو فرش موثر هستند. این عوامل در محصولات تولیدی شرکت پرسان پارس به زیبایی رعایت شده و محصولاتی متفاوت و زیبا را به بازار عرضه می کند.

شرکت فرش محرابی نمازخانه

شرکت هایی که فرش سجاده نمازخانه با طرح محراب تولید می نمایند، محصولات خود را به صورت عمده و با قیمت مناسب به مساجد و حسینیه های کشور عرضه می کنند.

مساجد و حسینیه ها برای خرید فرش نمازخانه مناسب بسیار حساس بوده و تلاش می کنند با توجه به بودجه ای که دارند بهترین فرش محرابی را برای محل مورد نظر خریداری می کنند. فرش سجاده ای نمازی که معمولا در مساجد و همچنین نمازخانه ادارات و مدارس و این فضاها استفاده می شوند، گزینه مناسبی برای نظم دادن و زیبایی در این فضاها می باشند. این نوع فرش ها در کیفیت های مختلف در حال تولید هستند و متقاضیان این محصولات می توانند بر اساس فضای مورد نظرشان رول های کامل این فر ها را در متراژ دلخواه خود خریداری کنند.

برخی از این مساجد بزرگ نیز طرح های خاصی را برای خود انتخاب نموده و همان را سفارش می دهند تا برایشان طراحی شده و در متراژ مورد نظرشان بافت شود. این مجموعه کلیه سفارشات از این دست را پذیرا می باشد.

خرید فرش سفارشی کلاریس

فرش کلاریس که در طرح جدید سفارشی  تولید شده اند، در فروشگاه های سطح کشور با تنوع کمی موجود بوده و مشتریان می بایست برای خریداری این فرش ها به صورت سفارشی اقدام کنند.
فرش کلاریس شکل و همچنین فرش و تابلو فرش چاپی که از چاپ عکس روی فرش حاصل می شود به خاطر نداشتن محدودیت در طرح و رنگ به سرعت محبوب و معروف شده اند و افرادی که تمایل به خرید این نوع فرش های جدید دارند، می توانند طرح های زیادی از این نوع محصولات را در بازار بیابند.
این محصولات در حال حاضر به صورت سفارشی بافت می شوند و مشتریان می توانند طرح های نمونه بافته شده را در این مجموعه مشاهده کنند و پس از انتخاب طرح مورد نظرشان به صورت مستقیم اقدام به خریداری این محصولات از کارخانه فرش کلاریس نمایند. لازم به ذکر است که برای خرید و سفارش طرح هزینه طراحی از مشتریان اخذ نمی شود و مشتریان از میان طرح هایی که قبلا طراحی و بافته شده می توانند انتخاب نموده و سفارش بافت دهند.